Android- & Apfeltalk
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3. Februar 2017 um 10:03 #1249147UllusTeilnehmerFuffelpups wrote:
Das neue Nintendo Spiel Waifu Emblem Heroes ist nun erhältllich.
Super, danke für die Info, soeben aufs Ipad Pro downgeloadet.
Ob es jedoch mit Summoner War und dem Loux mithalten kann, wage ich zu bezweifeln, in dem rpg sektor gibt es unglaublich viel konkurrenz, bei android und ios das meiste ist billig und nicht gut, aber einige ausnahmen sind mit sehr viel liebe und qualität gestaltet und daher auch echt spitze.
Ich wollt ja sowieso hier mal was auflisten, monster super league spiel ich zur zeit, das ist auch gut, dieses beschwören ist ja wie ein nikolaus geschenk, man weiss nie was man kriegt, kann sehr süchtig machen, ist aber an sich nur abzocke und kostenfalle.
Diese spiele haben alle die pay to win strategie, erst gaukeln sie einem vor, sie wären so leicht und man kriegt viel und dann word es so schwer, das man den spielfortschritt lockenderweise sich irgendwie gerne erkaufen möchte, es reizt.
Bei einem titel hatte ich über 60 Euro gelassen, bei einem anderen über 50, ich gebe jedoch zu, das es mir das Wert war.
13. Februar 2017 um 16:29 #1249148ghostdog83Teilnehmer9to5 Mac wrote:KGI: OLED iPhone 8 to be similar physical size to 4.7 inch iPhone 7, with significantly larger battery[img=900×472]https://9to5mac.files.wordpress.com/2016/12/iphone-8-touch-id-home.png?w=1024&h=0#038;h=526[/img]
A new report from KGI’s Ming-Chi Kuo indicates that the upcoming iPhone 8 will be about the same physical size as the 4.7 inch iPhone 7 and yet pack a much bigger battery, comparable to the 2700 mAH battery in iPhone 7 Plus.With reports indicating the OLED iPhone screen is circa 5.5 inches, it seems that the ‘no bezels’ rumor is true as its the only way the device would be able to be similar in physical width and height to a 4.7 inch iPhone.
As well as pushing a much larger screen in the same physical space, a significant improvement in battery capacity is also noteworthy. The current 4.7 inch iPhone 7 has a 1960 mAH battery whereas the Plus is rated at 2900 mAH.
That’s an increase of about 50% for the OLED iPhone, if KGI’s predictions turn out to be accurate. Whilst some of this additional battery capacity will be needed to power the larger screen, it seems reasonable to expect the iPhone 8’s battery life in usage to be higher overall.
Previous rumors about the industrial design of the OLED iPhone indicate that the larger screen will dominate the front of the phone, with almost no space wasted on surrounding bezels or borders. Some sources have indicated that the OLED panel will wrap around the sides of the device as well.
KGI says the dramatic increase in battery capacity is made possible by Apple adopting a stacked ‘substrate-like’ PCB mainboard. By making the board smaller, more space inside the device is available for battery chemistry. This is shown by the larger blue area in the diagram, provided by KGI research.
[img=900×497]https://9to5mac.files.wordpress.com/2017/02/screen-shot-2017-02-13-at-15-35-51.png?w=1024[/img]
The rumored iPhone 7s and iPhone 7s Plus will use the new mainboard tech, but they will not be stacked, which means battery capacity in those models will be roughly comparable to their iPhone 7 and 7 Plus counterparts.
Mirroring what we’ve heard before, the new stacked mainboard components are said to be significantly more expensive than what has been previously used in an iPhone, with up to 80% higher manufacturing costs. This again ties in to the idea that the premium iPhone 8 will have a premium price tag.
All three new iPhones, the two iterative models and the radically new OLED iPhone ‘8’, are expected to be announced by Apple in the fall.
Quelle: https://9to5mac.com/2017/02/13/oled-iphone-8-same-size-larger-battery/amp/
Chameleon Run gibt es Gratis im App Store:
https://itunes.apple.com/de/app/chameleon-run/id1084860489?mt=817. Februar 2017 um 3:50 #1249149kevboardTeilnehmerhat jemand hier ein Shield K1? wenn ja habt ihr es auf Android 7 upgedatet und ging alles problemlos?
ich hab nämlich grade bammel das teil zu patchen… der vorletzte patch hat das komplette tablet unbrauchbar gemacht bis der letzte patch raus kam… bei dem ding ist jedes update eine lottoziehung und die offiziellen foren sind wieder voll von meldungen von extremem akku verbrauch, crashes und sogar komplette bricks.einige haben sogar den fehler der bei mir nach besagtem vorletzten update da war (das tablet hatte einen fehler der dazu führte dass es dauernd erkannt hat als würde ich das ladekabel ab und anschließen und so ging es nichtmehr in standby, akkuladezeiten waren ebenfall astronomisch)
ich hoffe einfach mal dass das nur eine kleine Gruppe ist die solche fehler hat, aber wie gesagt, ich hatte das schonmal…
nur Android 7 is schon nice… multitasking/splitscreen und soEDIT: scheiss drauf… ich klick jetzt auf flashen! ICH DRÜCK DIE DAUMEN!
EDIT2: ok, geflashed… bis jetzt alles gut nach ner kurzen bootphase läuft nun alles deutlich schneller als auf Android 6… der einzige fehler bis jetzt ist dass mein Launcher 2 mal abgekackt ist… das ist aber per Tastendruck behoben, also keine große sache.
Multitasking funzt sehr gut, ist ähnlich wie auf dem Galaxy S7 nur geht es in Android 7 mit allen apps.mal sehen ob sich in den nächsten tagen noch probleme einschleichen
17. Februar 2017 um 8:48 #1249150captain carotTeilnehmerAbwarten und Tee trinken. Aber für mich ist so ein Handy einfach nix mehr.
Die aktuellen Modelle sind ja teils schon scheiße empfindlich, das wird in der Praxis eher immer schlimmer.
Da bei Windows Phone eh tote Hose ist wird das nächste (leider) Android im 200,-€ Bereich, Wileyfox Swift z.B. oder vergleichbares.17. Februar 2017 um 15:09 #1249151LofwyrTeilnehmerGeht mir auch so. Zum heulen.
23. Februar 2017 um 21:31 #1249152captain carotTeilnehmerHat hier eigentlich irgendwer Erfahrungen mit Mirrorlink gemacht?
Da ich irgendwann die nächste Zeit eh ein neues Smartphone brauch interessiert mich die Funktion mittlerweile doch ziemlich. MS hat das zwar mehr als ein Mal gezeigt, aber nie in einen RC von Windows Phone/Mobile integriert. Die Funktion finde ich für’s Auto aber extrem reizvoll.8. März 2017 um 10:02 #1249153ghostdog83Teilnehmermacrumors wrote:Apple may call the 2017 iPhone 8, rumored to be announced alongside the iPhone 7s and 7s Plus at a September event, the “iPhone Edition,” according to a new report from Japanese website Mac Otakara. The name would reportedly signal that the phone is a higher end model, similar to how Apple names the Apple Watch Edition. The “Edition” moniker lines up with reports that the model could cost upwards of $1,000.The report goes on to note that Apple is currently testing multiple prototypes alongside the iPhone 8. The prototypes experiment with screen technology and materials, with some prototypes using an LCD display while others use AMOLED. The prototypes are also in testing with and without home buttons. Further, Apple is using them to test glass, aluminum and white ceramic chassis.
Apple is trying to gauge which materials and technologies they can procure at mass scale for production, according to Mac Otakara. KGI Securities analyst Ming-Chi Kuo, Nikkei and the Wall Street Journal have reported the iPhone 8 will feature an OLED screen, while the 4.7-inch and 5.5-inch lower-end models will sport LCD displays.
Mac Okatara says the only features Apple is reportedly certain of are a 5-inch display, wireless charging and dual cameras. The 5-inch display Mac Otakara is referring to is the usable space on the display. The iPhone 8 is expected to utilize an edge-to-edge display that puts a 5.8-inch display in a handset roughly the size of a 4.7-inch iPhone. 5.15 inches of the 5.8-inch display will be usable. The difference will be used for a wide row of virtual buttons.
The Cupertino company is also expected to announce a more standard 4.7-inch iPhone 7s and 5.5-inch iPhone 7s Plus alongside the “iPhone Edition.” According to Mac Otakara, while those two models are expected to launch in September, the “iPhone Edition” may not launch until well after that.
8. März 2017 um 11:16 #1249154ChrisKongTeilnehmerWär mal interessant, ob die immer noch so ne pervers hohe Marge haben.^^
8. März 2017 um 11:17 #1249155ghostdog83TeilnehmerDie Preise steigen zumindest immer weiter.
21. März 2017 um 14:32 #1249156bitt0rTeilnehmerkevboard wrote:Damsung fernsehers
damn sung
21. März 2017 um 14:34 #1249157kevboardTeilnehmerwas muss dieses dumme D auch direkt neben dem S sein? fuck you D!
21. März 2017 um 14:35 #1249158kevboardTeilnehmercool mein Galaxy S7 hat heut das update auf Android 7 bekommen… und eins der features ist dass ich das bild des Samsung fernsehers aufs handy schicken kann…
quasi remoteplay per fernseher, und sogar relativ geringe Verzögerung was mich wundern lässt wie gut das für spiele nutzbar ist xD24. März 2017 um 16:22 #1249159FuffelpupsTeilnehmerGood Guy Tatsumi Kimishima, das Gacha Ball System ist auch ein Grund warum Fire Emblem Heroes bei mir im Müll gelandet ist.
Tatsumi Kimishima wrote:Coming from Nintendo’s Tatsumi Kimishima, as well as an unnamed senior company official…– revenue from Super Mario Run “did not meet our expectations”
– Nintendo has no intention of switching focus to freemium games
– “Fire Emblem Heroes’ is an outlier. We honestly prefer the ‘Super Mario Run’ model.”I have to say, I also prefer Super Mario Run’s payment style. I’d rather pay an upfront amount and never have to pay again, rather than have gameplay mechanics tied to microtransactions. I like when a game gives me all it has to offer for a set price. I don’t think either way is wrong, but Super Mario Run’s style is my personal preference.
24. März 2017 um 16:41 #1249160bitt0rTeilnehmerQuote:[…]revenue from Super Mario Run “did not meet our expectations”[…]
[…]”We honestly prefer the ‘Super Mario Run’ model.”rofl
10. September 2017 um 16:35 #1516698FuffelpupsTeilnehmerWarnung an alle iOS User:
Mit iOS Version 11.0 müssen alle Apps 64-Bit sein, 32-Bit Applikationen werden bicht mehr unterstützt.
The next major iOS update requires all apps to be 64bit. iOS versions of CAVE shmups are 32bit, with no plans for recompiled versions. pic.twitter.com/zb5U9SlWyC
— graphμre (@graphure) September 10, 2017
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